Päriselu romantika: paarid, kes kohtusid reisil olles omavahel

Sisukord:

Anonim

Ilmade süngemaks muutudes ja veebruari hõrenemisel pole võib-olla talve lõpust suuremat hingamist kui sõbrapäeva kingitud värvipopp. Sõltumata sellest, kas nad on abielus, tutvunud või vallalised, võib armastuslugudest rõõmu tunda - eriti kui see lugu on reisil käimise võimalus.

Pole saladus, et reis soodustab romantikat - jalutuskäik Pariisi Seine'i ääres, suursugune kohtumine kena võõraga Buenos Aireses, hilisõhtune suudlus Panama rannas - on teada, et reis võib seksi vürtsitada. ja isegi aidata murtud südant parandada.

Järgmised reaalse elu romansid toimuvad kaugetes sihtkohtades, miilide kaugusel nende inimeste kodust ja mugavustsoonist. Seal on Mark Choi ja tema lugu õnneliku lennujaama juhtimisest koos oma tulevase naisega. Seal on Betine Gjoelberg ja metroosõit, mis muutis tema elu igaveseks. Seal on Lola Méndez, kelle jaoks on iga kohting uus seiklus välismaal. Kõik järgmised lood on meeldetuletus sellest, kuidas armastus võib teid leida kõige ebameeldivamatest kohtadest.

Lõuna-Aafrikas ühe leidmine.

“Olin augustis oma sõbraga Kaplinnas puhkusel ja sõitsime selleks päevaks Cape Pointi poole, et näha imelisi vaateid lõuna poole vaadates - seal pole Antarktika vahel sõna otseses mõttes midagi. Seal on tõeliselt eriline koht nimega Dias Beach, umbes 10-minutise jalutuskäigu kaugusel kaljudest. Lained olid tohutud ja seal oli paar hullumeelset inimest, kes üritasid neil surfata (pidage meeles, oli talve keskpaik!). Rand oli tühi, välja arvatud mõned inimesed, kellest üks oli see ilus blond tüdruk, ja me saime jutuks.

Minu arust oli ta hämmastav. Aeg oli lühike ja pidime lahkuma, nii et jätsime hüvasti ja läksime oma teed. Võib kindlalt öelda, et olin pisut pettunud. Tagasiteel soovitas mu sõber, et peatume mõni miil maanteel metsikute pingviinide kuulsas kohas ja pool tundi hiljem ilmus ta juhuslikult jälle oma sõprade juurde. Ma ei lasknud tal jälle kaduda, vaid jooksin üle ja sain ta numbri. Käisime sel õhtul Kaplinnas kohtingul ja ülejäänud - nagu öeldakse - on ajalugu! Meie teine ​​kohting oli tegelikult Münchenis ja meie kolmas Barcelonas. ” -Ben Shacham, Kultuurireisi operatsioonide direktor

"Tema" ja "Tema" armastuslugu.

„Olime Londonis kaastöötajad ja olime muutunud lähedaseks, ehkki midagi ei mõistetud. Juhuslikult soovitas ta mul tulla temaga Hiinasse; juhuslikult ütlesin jah. Hongkong oli kuumusein, nii et kui me sisenesime Kantonisse ja taevas avanes, leppisime telepaatiliselt kokku, et istume vihmas, samal ajal kui kohalikud jõllitasid kahte imelikku inglise inimest. Guilinis imestasime kuplikujuliste karstimägede üle, sõime rohelisi apelsine ja vaatasime, kuidas taevas roosaks või violetseks muutus. Suplesime Li jões ja pärast panime üksteise särgid selga ja leidsime üheks jeeniks ööks meeste hostelis erakambri. Ta kandis laia äärega valget mütsi.

“Tagasi Hongkongis suudlesime tagurpidi, kui nõjatusime Hopewelli keskuse vaateplatvormi kohal seinale. See oli (suhteliselt) ohutu: ma ei saanud enam kukkuda, kui olin seda juba teinud. ” -G (Tema)

“Himaalajad saavutasid tipu kaugel meie lennust, roosa-kuldse päikesetõusuga. Sa ei saa sellest palju kõrgemale. Kuigi saime hakkama. Kaugel kodust võõras maal tundmatu keelega. Jalutasime, rääkisime, eksisime ära. Meid viivitas taifuun. Saime jama ja sääski hammustatud ja vihma käes. Me armastasime kõike seda ja lõpuks üksteist.

“Ostsin laterna, nagu need, mis Lamma saare kai ääres tiirutavad. Kukkusin pudeli madu veini kõnniteele, kus see purunes ja veritses, leotades meid ja lõikasin pöidla. Tegime paki kohtumiseks kümme aastat hiljem Emei Shani - püha budismi mäestiku poole - teel, kui kaotasime üksteise kuskil vahepeal. Viipasin ta lennukiga tagasi Londonisse ja suundusin Austraalia poole. Oma uhiuuel Walkmanil mängisin tema koostamislinti väga valjult. Need olid asjad

ja meie unistused said teoks. ” -A (tema)

Paarid, kes reisivad koos, jäävad koos.

“Kui kohtusin Jeffiga New Yorgis esimest korda, oli mul plaanis reisida Londonisse, et järgmisel kuul paar hotelli üle vaadata. Olime kohtunud kuu aega, kui läksime ühel õhtul välja jooma ja pärast oli mul õlut muidugi liiga palju - kutsusin Jeffi minu juurde Londonisse. Olen alati olnud üsna impulsiivne inimene, nii et olin üllatunud, kui Jeff sobitas mu spontaansuse ja ütles jah!

“Äsja vermitud paarina lendasime Londonisse, otsustades üsna viimasel minutil pikendada reisi Pariisi hõlmama. Ehkki olin varem mitu korda Prantsusmaal käinud, pole Pariisi taustal midagi armunud. Olime ülimalt romantiline klišee: tantsime tänavatel, kõndisime mööda Seine'i, jätke lukk Ponts des Artes sillale, jagasime Notre Dame'i kondiitritooteid. Koos reisimine võimaldas meil omavahel tihedamalt ühendust saada, kui seisime silmitsi keelebarjääridega, eksisime ära ja naersime oma reisimälestuste kaudu. See oli kõige romantilisem reis ja naastes New Yorki otsustasime kiiresti kokku kolida. Meie tuulekeeruline romantika õitses alles aja jooksul ja täna, aastaid hiljem, oleme endiselt koos, reisime endiselt ja valmistame oma järgmist suurt seiklust Aasiasse. ” -Nikki Vargas, kultuurireisi reisitoimetaja

Rahvusvaheline armusuhe.

“Kohtusin oma mehega Madridis eelmise aasta märtsis, kuid lahkusin Itaaliasse vaid kolm kuud hiljem mais. Kumbki meist ei kavatsenud kunagi (või ei soovinud) olla pikkade suhetega, kuid reisimine hoidis meid koos. Maikuus veetsime romantilise nädalavahetuse Bolognas, süües kõike silmapiiril olevat. Juulis käisime Veneetsias ja jalutasime kuuvalguse all mööda kanaleid. Ta kohtus minuga oktoobris Marokos Fezis Fez'is minu sünnipäeva tähistamiseks ja ma läksin detsembriks kaheks nädalaks puhkusele tagasi Madridi. Vaatamata vahemaale oleme suutnud armuda koos reisimise ja uute linnade uurimise kaudu. Meie vastastikune uudishimu ja lugupidamine teiste kultuuride vastu on aidanud luua meie vahel sügava sideme. Olen kuus aastat Indias vabatahtlikuna ja ta kavatseb tulla märtsis Holi festivalile külla. Sellest saab aasta, kui oleme kohtunud ja oma kolmandat mandrit oleme koos külastanud. ” -Lola Méndez Miss Filatelista'st.

Armastus seljakottide toomise ajal.

“Kohtusin oma abikaasa ja reisipartneriga rongisõidul Krakówi ja Budapesti vahel. Täpsemalt oli see juhuslik mustusepaik keset mitte kusagil asuvat Slovakkiat. Seal nägin ilusat seljakotirändurit meie rongi taga ajamas. Küsisin oma Austraalia rongikaaslastelt, miks siin oleks seljakotirändurit, kui nad ütlesid, et tunnevad teda. Selgub, et ta lukustati magamisvagunist välja ja ta pidi sisse sõitma ühelt autolt teisele, enne kui rong uuesti liikuma hakkas. Me jõime oma pisikesse narivoodi ja veetsin öö, julgustades teda talt e-posti aadressi küsima. See kõik oli imelik saatuse keerdkäik, mille tagajärjel sattusime samasse külalistemajja Budapestis - kümme aastat hiljem naasime üheskoos samasse külalistemajja. ” - Shaun Robertson sellest elust reisil.

Kohtumine oma tulevase naisega lennujaamas.

“Mu naine ja mina läksime koos keskkooli. Ta oli aasta minu all ja kuigi me olime toona tuttavad ja rohkem sõprade sõbrad, nägime kindlasti üksteist läbi aastate juhuslikes kohtades.

“Kolisin New Yorki vahetult pärast ülikooli ja asusin siia tööle. 2013. aasta oktoobris abiellus üks mu sõber Texases ja ma sõitsin tagasi pulma. Olin terminalis käies ja segasin oma kaamerat, kui keegi palus mul mu käest ära liikuda, et nad saaksid telefoni pistikupessa kasutada. Kui ma üles vaatasin, ehmusin, et näen tuttavat nägu. Minu tulevane naine tundis mind kohe ära ja sain peagi teada, et ta töötab New Yorgis ühe kliendi heaks ja on just sinna kolinud. Ütlesin kohe, et peaksime kokku saama, kui oleme mõlemad linnas tagasi ja vahetame kontaktandmeid. Pardasime (sama) lennukisse ja lendasime tagasi Texasesse.

Vaata ja vaata, sel nädalavahetusel tabas orkaan Sandy ja me jäime Texasesse määramatuks ajaks kinni. Kasutades maksimaalselt oma aega, otsustasime minna mõnele kuupäevale ja ülejäänud puhkusid sealt ära. ” -Mark Choi, toimetus- ja kommertsvideo kultuurireisil.